25.01.19

Педагогічна рада "Вміння поєднувати цікаве з потрібним"

 
У ході підвищення  педагогічної майстерності для кожного педагога важливою складовою  є не тільки індивідуальна форма роботи, спрямована на самоосвіту, але й колективна співпраця, що сприяє обміну досвідом. Педагогічна рада - це саме та форма роботи , що дозволяє ефективно вирішувати ці проблеми. Творча співпраця педагогів дає змогу розглянути актуальні проблеми сучасної педагогіки та намітити шляхи їх подолання. Так,  у січні, на черговому засіданні , педагоги  розглянули  питання "Результати навчальної діяльності учнів за І семестр 2018-2019 н.р." та "Дім без насилля".

    Колективне обговорення рейтингу та стану успішності класів та окремих учнів дає можливість з'ясувати погіршення чи покращення результативності,  виявити недоліки, допущені при роботі у І семестрі та спонукає до самоаналізу, а отже, й до підвищення фахового рівня.
У контексті даного питання заступник директора з НВР Гарнаженко С.С. провела тренінг "Педагогічна майстерність". Під час тренінгу члени колективу мали змогу визначити основні критерії роботи педагога, що працює на результат та порівняти їх з думкою учнів школи (оскільки попередньо з учнями проводилось анкетування з вищевказаного питання).
   Після проведення тренінгів "Рука єднання"  та "Мішечок запланованих справ" ми зрозуміли, наскільки компетентним,  міцним і дружним є наш колектив.  Загалом тренінг збагатив присутніх  не тільки новими знаннями, але й позитивними враженнями.
    Останнім часом ЗМІ приділяють велику увагу розгляду питання насильства у шкільному середовищі. Саме тому  на розгляд педради було винесено питання протидії булінгу у нашому закладі освіти. Питання було висвітлено досить доступно і змістовно. Заступник директора з ВР  Ткач О.І. доклала всіх зусиль, щоб ніхто не залишився байдужим до цієї проблеми. Чіткий виклад інформації та матеріали презентації дали змогу виробити стратегію дій щодо попередження випадків булінгу у нашій школі.Для закріплення інформації доповідач провела  вправи, що сприяють подоланню стресових ситуацій та  формують навички протидії насиллю, серед них такі, як "Два яблука" та  "Банка життя."
    Після закінчення педради з'ясувалось, що саме такі форми колективної роботи допомагають визначити пріоритети власної діяльності. Кожен з присутніх отримав заряд позитивної  енергії і впевненість в тому, що таке  спілкування допоможе вирішити  складні питання навчання та виховання сучасної молоді.

Немає коментарів:

Дописати коментар