18.06.19

Звіт педагога -організатора за 2018-2019 навчальний рік

                                                                            
У 2018-2019  навчальному році робота педагога-організатора  була спрямована на реалізацію Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»,  програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх закладів України»  та виховної проблеми школи  «Створення оптимальних умов виховного процесу з метою формування ключових компетенцій педагогічних та учнівських колективів на  основі використання інноваційних технологій в атмосфері співробітництва і конструктивної взаємодії"


Шляхом реалізації таких завдань є:
- Залучення учнівського активу до профілактичної роботи щодо попередження
негативних проявів серед учнів;
-      створення системи роботи зі здібними учнями щодо підготовки їх умов  виховного процесу  з метою формування ключових компетенцій педагогічних та учнівських колективів на основі використання інноваційних технологій в атмосфері співробітництва і конструктивної взаємодії »  шляхом реалізації таких завдань є:
-        формування  у  особистості вміння цінувати себе як носія фізичних, інтелектуальних, духовних  та моральних сил;
-        застосовування інтерактивних методів в проведенні виховних заходів з використанням новітніх інформаційних технологій;
-        формування системи загальнокультурних та національних цінностей кожної дитини;
-        продовження роботи з розвитку соціальної активності вихованців через різні форми учнівського самоврядування, удосконалення рейтингової системи до участі в районних,  обласних та Всеукраїнських творчих  конкурсах;
-        удосконалення технології виховного процесу шляхом проведення заходів щодо підвищення методичної майстерності класних керівників;
-        удосконалення діяльності з організації батьківського всеобучу через проведення засідань батьківського лекторію з урахуванням вікових особливостей учнів;
-        продовження роботи з надання психологічного та соціального супроводу виховної діяльності;
-        організація екскурсійної та краєзнавчої діяльності через проведення навчально-тематичних екскурсій по рідному краю та  Україні.
Зазначені завдання були спрямовані на виконання основної мети виховної роботи  у школі , а саме – виховувати учня активним, свідомим громадянином незалежної держави, формувати здатність до адаптації  у суспільному житті.
Реалізація основних завдань і принципів виховання здійснювалася в ряді пріоритетних напрямків відповідно до Програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», затвердженої наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 1243 від 31.10.2011р.
Виховна робота в школі проводилася за такими орієнтирами:  
       ціннісне ставлення до себе;
             ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей;
              ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
              ціннісне ставлення до праці;
             ціннісне ставлення до природи;
       ціннісне ставлення до культури і мистецтва.
Реалізація основних завдань і принципів виховання здійснювалась  шляхом планової організації органів учнівського самоврядування школи. Протягом року проводилися загальношкільні свята та заходи, тематичні лінійки, бесіди, рейди по перевірці відвідування школи учнями, дотримання санітарно-гігієнічних норм в класних кімнатах та зовнішньому вигляді учнів; засідання шкільного комітету, робота над проектами , участь у заходах та конкурсах району  та Дальницької ОТГ.                                                                                            
Важливим аспектом самоорганізації дитини є учнівське самоврядування, що є універсальною формою організаторської діяльності, яку можна вважати способом організації життя шкільного колективу та чинником творчої самореалізації особистості.
Через залучення учнів до діяльності учнівського самоврядування відбувається підготовка майбутніх активних громадян держави.
У Роксоланівській  ЗОШ І-ІІІ ст. функціонує дитяче об'єднання « Країна Веселкова» (для учнів 1-4 класів) та учнівське самоврядування  «ТЕМП» (5-11класи), які мають  на меті виховання творчої, соціально - активної особистості, здатної до саморозвитку й самореалізації.
На початку 2018-2019  навчального року відбулися чергові  вибори Голови ради учнівського самоврядування.
Головою ради учнівського самоврядування стала учениця 10 класу Лашко Анна.  
В учнівську раду входить 6 центрів:
                        «Навчальний»
    Голова центру –Романишина Діана, учениця 9 класу

     Мета: організація інтелектуального розвитку дітей і молоді з урахуванням їхніх інтересів, залучення школярів до підготовки та проведення інтелектуальних програм та конкурсів.
     Завдання:  організовувати виставки, конкурси з різних навчальних дисциплін, допомагати учням, що не встигають, надаючи їм консультації.
Протягом семестру члени центру допомагали в проведенні інтелектуальних ігор для учнів різних вікових категорій , предметних тижнів, брали участь в олімпіадах з різних предметів.

                   « Спортивно - трудовий »
             Голова центру – Буряк Андрій, учень 10класу та Якимечко Іван, учень 9 класу
Мета: заохочувати учнів до здорового способу життя та трудової діяльності школярів.
Завдання: організація проведення змагань, спортивних свят,
походів, екскурсій, подорожей,  організація заходів по благоустрою території школи, проведення суботників.
Учні школи брали участь в спортивних змаганнях: «Козацькому гарті», спортивному квесті для учнів початкових класів, допомагали вчителям фізичної культури у суддівстві змагань, проведенні «Олімпійського уроку», заходах в рамках Тижнів сприяння здоровому способу життя та безпеки життєдіяльності, трудових десантах, ремонтували меблі у класних  кімнатах. прибирали території  під час проведення суботників.
                    «Інформаційно - культурний»
    Голова центру–Желяскова Марія, учениця 10 класу
Мета: організація змістовного дозвілля дітей і молоді з урахуванням їхніх інтересів; залучення дітей та підлітків на основі ініціативи до підготовки та проведення творчих справ, змістовного дозвілля. Вивчення громадської думки учнів про шкільне життя; висвітлення подій шкільного життя, роботи учнівського самоврядування.
Завдання: піклуватися про естетичне виховання школярів, розвиток їх художніх здібностей; брати участь у художньому оформленні школи; організовувати і проводити вечори, дискотеки, різні конкурси. Висвітлювати життя школи на загальношкільному стенді  учнівського самоврядування та на сайті школи, проводити конкурси шкільних, класних газет до визначних подій, перевіряти стан класних  куточків                                     Члени центру брали активну участь у підготовці та проведенні всіх заходів, які були організовані в закладі протягом року, участвували в оформленні виставок газет,плакатів, малюнків до свят, місячників, тижнів.
  Але, слід зазначити, що   події шкільного життя недостатньо висвітлювались, на що треба  звернути увагу у наступному році.

                «Дисципліни та порядку»
    Голова центру- Нікітіна Альбіна. учениця 10 класу
Мета: підтримка дисципліни у шкільному колективі учнів.
Завдання: контролювати чергування класів по школі; зовнішній вигляд учнів; запізнення на уроки учнями школи.
Члени центру протягом року здійснювали контроль за чергуванням в классах, проводили акції по попередженню тютюнопаління «Палити – здоров’ю шкодити» серед школярів, брали участь в оформленні виставок малюнків в рамках місячника морально-правового виховання,  проводили рейди по перевірці чергування по школі, стану класних куточків, зовнішнього вигляду учнів, про що доповідали на засіданнях Ради учнівського самоврядування .

                 «Бібліотечний»
     Голова центру– Коцуйська Єлизавета, учениця 10 класу
Мета: організація рейдів по  перевірці стану підручників
Завдання: контроль за станом підручників
Члени центру сумлінно виконували свої завдання протягом навчального року, звітували на засіданнях ради.
Члени центру протягом року здійснювали контроль по перевірці стану підручників у  школярів,
       « Шефський»
  Голова центру- Лисименко Альбіна, учениця 10 класу 

Мета:створення умов для відпочинку та розвитку молодших школярів на перервах та під час проведення класних годин.
        Завдання:
          Проведення цікавих перерв та вікторин.
        Члени центру допомагали у  проводені  класних годин та вікторин з молодшими   школярами, акціях, шкільних заходах :День захисника Вітчизни, Нового року, 8 березня,  спортивних змаганнях та інші.
У майбутньому необхідно більше уваги приділяти веселим перервам з молодшими школярами.

                      Старостат
      Голова старостату – Ткач Анна, учениця 11 класу
Мета: здійснення взаємозв’язку з класними колективами через старост.
        Завдання: залучати активних учнів до участі в роботі учнівського самоврядування.
Старости були тим ланцюжком, який поєднував учнівський колектив з педагогічним колективом, надавали допомогу класним керівникам, брали участь у всіх подіях, які відбувались у школі.
Протягом року один раз на тиждень проводились збори старостату,  на яких щопонеділка розподілялись завдання на тиждень і також підводились підсумки роботи за тиждень.
Найбільш активними старостами були представники 5, 7  класів.
Засідання учнівської ради відбувалося один раз  на місяць. Протягом навчального року було проведено 9   засідань ради учнівського самоврядування, на яких вирішувались питання підготовки до свят, зовнішнього вигляду учнів школи, відвідування учнями школи, залучення учнів  до активного учнівського життя та питання, безпосередньо  пов’язані з роботою центрів. 
На початку року було сформований  волонтерський загін « Полум'я», до складу якого увійшли представники 5-11 класів.
Основними завданнями загону були:
-  Надання допомоги ветеранам Другої Світової війни та дітям війни ,  що проживають в нашому селі.
-  Збір продуктів харчування, речей іграшок під час проведення акцій «Милосердя» .        -      Організація та проведення благодійних ярмарків.                                                            -    Організація та проведення акцій для підтримки учасників АТО;                                           Протягом року були проведені благодійні ярмарки , де зібрані кошти були перераховані для лікування хворих  та онкохворих дітей. Також  організували збір коштів для придбання футбольних м'ячів.
  Працюючи над реалізацією плану виховної роботи школи, плану педагога - організатора та планів роботи учнівського самоврядування школи, учні брали участь у  загальношкільних заходах (Свято Першого дзвоника, святковий концерт до Дня Вчителя, свято до дня Святого Миколая, новорічні свята , зустріч випускників «Наша школа – наша історія», Свято 8 Березня, Свято останнього дзвінка  та багато інших).
Учні школи були активними учасниками районних  та обласних конкурсів,   де зайняли  в них багато призових місць.
Протягом  року в школі проводилися заходи по відзначенню  пам’ятних дат, вшануванню видатних українців, свята рідної мови, Дня Соборності України, вшанування пам’яті Героїв Крут, Конституції України, державних символів, тижні громадянського виховання тощо.  Традиційними  стали проведення святкувань Дня Збройних Сил України,  Дня Захисника Вітчизни, Дня української письменності,  Дня Примирення та  Перемоги, День вишиванки, проведення Шевченківських днів також були проведені різноманітні акції: «Серце до серця», «Допоможи птахам узимку», : «Замість ялинки – букет», «Бережіть первоцвіти», «Посади дерево», «Зробимо Україну чистою», «Запали свічку памяті»,  виставка малюнків «Безпека понад усе» та інші.
Проводили рейди по перевірці стану підручників, санітарного стану класних кімнат, зовнішнього вигляду учнів, результати яких висвітлювали на стенді учнівського самоврядування та обговорювали на засіданнях.
Члени учнівського самоврядування взяли участь у проекті  «Я - патріот»,
Члени учнівського самоврядування закладу   надавали допомогу в організації та проведенні виставок:до  Дня Вчителя, Нового року, Дня Валентина, Міжнародного Жіночого дня, до Великодня та інші.


Брали участь у проведенні Тижнів знань безпеки життєдіяльності(конкурс малюнків, плакатів, класні години , вікторини для учнів школи.
У  цілому роботу учнівського самоврядування  у 2018-2019 році  можна  визнати задовільною.
Основними засобами вдосконалення педагогічної допомоги учнівському самоврядуванню було: забезпечення реальних прав та обов'язків органів самоврядування; підвищення довіри педагогів до рішень учнівського колективу; кваліфікована, тактовна допомога; цілеспрямоване навчання учнів складній справі організації життя учнівського колективу. 
                 Основною метою  у вихованні учнів у 2019-2020 навчальному році буде формування громадянина, патріота, інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість, готову протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ.
У роботі з учнями продовжуємо  керуватися Основними орієнтирами виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, Національною стратегією розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, методичними рекомендаціями з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2018/2019 навчальному році та здійснювати виховну діяльність у відповідності до наступних ключових напрямів:
ціннісне ставлення до себе;
ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей;
ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
ціннісне ставлення до праці;
ціннісне ставлення до природи;
ціннісне ставлення до культури і мистецтва.
         Завдання на наступний рік:
- забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості відповідно до її інтересів та суспільних вимог;
- врахування вікових та індивідуальних особливостей школярів, особистісних новоутворень школярів, що передбачає вибір доцільного змісту, форм і методів та відповідних виховних технологій;
- закріплення широких соціальних мотивів громадянського обов’язку, необхідності приносити користь своїй державі;
- врахування соціальних мотивів,  які стають більш диференційовані і дійові за рахунок розширення контактів школярів з ровесниками і вчителями;
- виховання національної свідомості, любові до рідної землі, родини, свого народу, держави;
- формування  мовної культури, оволодіння і вживання української мови як духовного коду нації;
- виховання правової культури, поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки;
- забезпечення соціального захисту вихованців, їх психічного і фізичного здоров’я, вироблення спільно з учителями – предметниками, батьками оптимального режиму життя й організації навчання, створення сприятливого мікроклімату спілкування у класному колективі;
- залучення до здійснення виховного процесу батьків, організація сімейно-родинного виховання;
- спонукання зростаючої особистості до протидії проявам аморальності, правопорушень.
   -     координація роботи учнівського самоврядування;
-          активізація  та покращення роботи учнівської ради з учнями початкової школи;
     -  залучення учнівської ради до підготовки та проведення виховних заходів,   свят та акцій
      -   участь у районних заходах та семінарах;



                




                        







Немає коментарів:

Дописати коментар