починається
з порожнього місця, а завжди
спирається
на певну стадію
розвитку,
досягнутого дитиною ».
Л. С. Виготський
Забезпечення неперервності
здобуття людиною освіти є можливим за умови реалізації принципів перспективності
і наступності між суміжними ланками освіти, зокрема дошкільною і початковою Саме цій темі було присвячено спільне
засідання ММО вчителів 4-их класів ЗЗСО та вихователів старших груп ЗДО
Дальницької сільської ради. Засідання було проведено на базі Роксоланівської
ЗОШ І-ІІІ ступенів та Роксоланівського ЗДО "Вербичка".
Робота розпочалась з відвідування дитячого
садочка «Вербичка». Завідувачка Леонова О.М. провела для гостей оглядову
екскурсію та ознайомила з позитивними змінами, які відбулись у дошкільному
закладі в останні роки. Вихователі старшої групи Міллер Т.М. та Бойко І.І.
ознайомили учасників засідання з формами роботи ЗДО із забезпечення наступності
між цими ланками освіти.
Подальша
робота відбувалась у стінах Роксоланівської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Директор школи Сурова Г.П. презентувала систему роботи
закладу освіти та досвід з питання наступності між дошкільною та початковою
ланками освіти в рамках впровадження концепції «Нова українська школа» .
Під час засідання методист відділу освіти Вирлан Ю.М. провела тренінг "Розвиток
абнотивності вчителя" та засідання круглого столу, на якому була детально
висвітлена тема наступності дошкільної та початкової освіти. Вчителі 4-х класів
підготували доповіді та презентації, в яких висвітлили аспекти інтерактивних
методів навчання в початковій школі. Всі учасники засідання поділились власним
досвідом та ознайомились з досвідом колег для
подальшого впровадження у
своїй роботі.
А педагогічні колективи Роксоланівської ЗОШ
І-ІІІ ступенів та ЗДО "Вербичка" зробили все можливе для створення належних
умов для плідної співпраці учасників засідання.
Немає коментарів:
Дописати коментар