.
Табір працював
відповідно до затвердженого Статуту, розробленого на основі Положення про
пришкільний табір.
Враховуючи вікові та
індивідуальні особливості дітей, їх було об’єднано у 3 загони: І загін –
«Кмітливі»( вихователь Цубенко Валентина Дмитрівна), ІІ загін – «Апельсинки»
(вихователь Іщенко Ольга Олексіївна), ІІІ загін – «Покемони»(вихователь Срібна
Лідія Іванівна). З метою покращення
та зміцнення фізичного та психологічного здоров’я дітей при складанні плану
роботи табору враховувались уподобання школярів, можливості для розвитку
творчого потенціалу, задоволення їх особистісних інтересів у процесі ігор та
розваг.
Пріоритетним напрямком
роботи табору була організація здорового способу життя дітей в умовах літнього
відпочинку. Цьому сприяли:
- ефективне
використання природних ресурсів (рухливі ігри на свіжому повітрі);
- збалансоване
харчування ( наявність у щоденному раціоні свіжих овочів та фруктів);
- чітке
дотримання санітарно-гігієнічних норм відпочинку дітей;
- формування
навичок особистої гігієни;
- належна
організація фізкультурно-оздоровчої роботи (спортивні змагання, рухливі ігри,
походи, формування навичок безпечної поведінки);
- дотримання
режиму дня.
Особлива увага
приділялась також виховній роботі, зокрема, національно-патріотичному вихованню
школярів. Це дало змогу ефективно спланувати виховну роботу та провести
велику кількість заходів: гра «Веселі старти», скульптури з піску, конкурс
малюнків «Моя Україна», малюнків на асфальті тощо.
За період роботи табору були проведені
екскурсії до:
- етно
–парку « Нью- Васюки»;
- Миколаївського зоопарку
- села Дальник
- стародавнього поселення Ніконій
- унікальної екосистеми Дністровські плавні
- Дністровського лиману
Кожен день у таборі
розпочинався ранковою зарядкою, на якій оголошувався план роботи на день,
підведення підсумків конкурсів та розваг, лунали назви і девізи загонів.
Крім проведення
змістовного відпочинку школярів перед пришкільним табором стояло завдання
правильного харчування дітей. Особлива увага приділялася організації роботи
харчоблоку: дотримання санітарно-гігієнічних вимог харчування дітей,
забезпеченість продуктами тощо. Харчування у пришкільному таборі відпочинку було двохразовим: сніданок та обід.
Кожний вихід загонів табору на екскурсії супроводжувався
відповідним бесідами. З вихователями і дітьми проводилися інструктажі з правил
безпеки життєдіяльності, правил дорожнього руху та правил поведінки в
громадських місцях.
Виховання
підростаючого покоління є безперервним педагогічним процесом, який
продовжувався в літньому таборі відпочинку. Його діяльність була
спрямована на організацію дозвілля і відпочинку, зміцнення здоров’я,
задоволення інтересів і духовних запитів дітей. Зміст, форми і методи
будувалися на принципах самоврядування та демократії, пріоритетності
загальнолюдських надбань і цінностей. Вихователі табору Іщенко
О.О. , Срібна Л.І., Цубенко В.Д. забезпечували необхідні умови для
повноцінного, змістовного відпочинку дітей, розвитку їх творчих здібностей, розширенню
їх світогляду, зміцненню здоров’я.
Взагалі, життя у таборі дітям запам’ятається надовго,
і вони неодноразово захочуть бути його активними учасниками. Бо кожен день
життя у таборі допомагав дітям зрозуміти, що потрібно бути спритними і
сміливими, дружніми і чесними, добрими і творчими.
Немає коментарів:
Дописати коментар