Ми живемо у потужному інформаційному потоці. Щодня, щогодини та щохвилини ми опрацьовуємо безліч різноманітної інформації. Рух інформаційного потоку не спинити. Ми маємо не тільки знати, які небезпеки несуть із собою медіа, але й вчити цьому наших дітей. Для того, щоб не потонути у щоденному вимірі інформації, ми повинні бути медіа грамотними, а це означає бути спроможним, знайти те, що шукаємо, вибрати те, що потрібно, і визначити, наскільки надійною є ця інформація.
Протягом
тижня класні керівники провели для учнів гімназії уроки медіаграмотності.
Підвищення рівня знань медіа грамотності дає змогу :
1.Мислити
критично. Діти мають навчитися самостійно оцінювати різні комунікаційні засоби
та визначати, наскільки поданий у них матеріал відповідає реальності, якою є
основна ідея повідомлення.
2.
Допомагає споживати інформацію розумно.
Медіаграмотність формулює навичку визначати, чи дійсно певне
повідомлення заслуговує на довіру.
3.
Навчає розпізнавати думку автора. Якщо дитина розуміє та приймає чужу точку
зору, це допомагає їй поважати інші погляди, які можуть різнитися з її
власними.
4.
Допомагає відповідально створювати медіаповідомлення. Запорукою ефективної
комунікації є визнання власної думки та оцінювання, що і як ви говорите,
розуміння, що кожне повідомлення може впливати на іншу людину по-різному.
5.
Дає змогу усвідомлювати роль медіа у нашій культурі
6.
Навчає розуміти ідею та мету автора. Повідомлення є інформативним, чи, може,
автор намагається змінити думку та навіть агітує до якихось дій? Якщо дитина
точно розуміє мету певного посилання, вона може зробити правильний та
усвідомлений вибір. Коли ж ні, медійний вплив може призводити до неочікуваних
наслідків.
З-поміж
безлічі інформаційних джерел дитина може заблукати. Тому правильне навчання
медіаграмотності допоможе не тільки уникнути негативного впливу ЗМІ та
Інтернету на свідомість дитини, але і сприятиме її зростанню як людини, яка
поважає оточених, має власну думку та не потрапить у пастки медіа-простору.
Немає коментарів:
Дописати коментар