Систему освіти небезпідставно вважають фабрикою смислів, а навчання – основою формування уявлення про світ і відносини людей у ньому. Визнаючи важливість цього, наш заклад освіти утвердив план заходів щодо реалізації Стратегії впровадження гендерної рівності у сфері освіти до 2030 року на 2023-2024р., і , відповідно до якого, варто виокремити наступне: створено безбар’єрне дружнє інклюзивне середовище ; навчання проходить у атмосфері взаємоповаги, взаємодії, колегіальності, інклюзивності, неповторної індивідуальності кожної особи; у здобувачів освіти формується уявлення про рівні права та можливості жінок і чоловіків, про рівність жінок і чоловіків та партнерства у сім’ї та суспільстві, безпеку та згоду у стосунках, розкриття нав’язуваних інформаційними джерелами стереотипів за ознакою статі або інших стереотипів, що принижують гідність жінок і чоловіків через виховні години та години спілкування ; здобувачкам і здобувачам освіти надається повна та вичерпна інформація щодо можливості професійного самовизначення та оволодіння професійними вміннями відповідно до особистісних здібностей та інтересів без обмеження їх рамками “жіночих/ чоловічих” професій.
Методична робота
08.01.24
Гендерна рівність
Для того, щоб учні успішно навчалися, стали впевненими у собі особистостями, відповідальними та активними громадянами, необхідно приділяти увагу забезпеченню гендерної рівності, рівному позитивному ставленню до дівчат та хлопців, а також навчанню з гендерних питань.
Отже, для того, щоб учні успішно навчалися, стали впевненими у собі особистостями, відповідальними та активними громадянами, необхідно приділяти увагу забезпеченню гендерної рівності, рівному позитивному ставленню до дівчат та хлопців, а також навчанню з гендерних питань.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар