У І семестрі 2018 / 2019 навчальному році виховна
робота у школі була спрямована на виконання положень законів України «Про
освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Про
позашкільну освіту», постанови Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 778
«Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад», наказу Міністерства освіти і
науки України, молоді та спорту від 31.10.2011 № 1243 «Про основні орієнтири
виховання учнів 1 – 11 класів загальноосвітніх навчальних закладах України»;
Наказ Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 № 641 «Про
затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді,
Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей та
молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у
загальноосвітніх навчальних закладах».
Виконання завдань
і реалізація основних принципів виховної роботи
протягом І-
семестру здійснювалися за основними напрямками:
-
ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
- ціннісне ставлення особистості до людей;
- ціннісне ставлення особистості до природи;
- ціннісне ставлення особистості до мистецтва;
- ціннісне ставлення особистості до праці;
- ціннісне ставлення особистостідо себе.
- ціннісне ставлення особистості до людей;
- ціннісне ставлення особистості до природи;
- ціннісне ставлення особистості до мистецтва;
- ціннісне ставлення особистості до праці;
- ціннісне ставлення особистостідо себе.
В основу
діяльності школи покладено принцип гуманізму, демократизму, незалежності від
політичних, громадських та релігійних організацій, поєднання загальнолюдського
і національного взаємозв’язку, розумового, морального, фізичного і естетичного
виховання, науковості, диференціації, індивідуалізації змісту і форм освіти,
розвиваючого характеру навчання.
Виховна робота школи була спрямована на вирішення
таких завдань:
•
створення умов для розумового, духовного, морального, фізичного розвитку учнів;
• турбота
про здоров'я учнів, пропаганда здорового способу життя;
•
естетичне, екологічне та трудове виховання як одна з складових підготовки учнів
до дорослого життя;
•продовження спільної
роботи психолого-педагогічної служби з педагогами,
учнями, батьками;
•
виховання громадсько-патріотичних якостей завдяки продовженню краєзнавчої
та патріотичної роботи.
Над реалізацією мети і завдань
виховної роботи в школі у працювало 11
класних керівників, педагог-організатор, психолог , соціальний педагог.заступник
директора з виховної роботи. Протягом І
семестру року питання виховної роботи розглядалися на нарадах при директорові, шкільному
методичному об’єднанні класних
керівників, засіданнях ради школи, батьківських зборах; проводились оперативні
наради класних керівників.
На нарадах при директорові розглядалося багато
питань пов’язаних з виховним процесом у школі, серед них такі: про результати
участі учнів школи у різних шкільних та позашкільних заходах; про роботу з
пільговими категоріями сімей,
профілактики травматизму, правопорушень, злочинності;
підсумки проведення літнього
оздоровлення учнів; організація чергування учнів, вчителів у школі; про
підсумки роботи з обліку працевлаштування випускників 9, 11 класів; про
соціальний захист дітей;про спільну роботу класних керівників та бібліотекаря у
вихованні учнів любові до книги;
про
організацію та стан позакласної роботи; аналіз зайнятості у гуртках, секціях;
про стан відвідування учнями школи;
про
підготовку та проведення новорічних та різдвяних свят; про систему роботи
класних керівників, учителів з попередження дитячого травматизму, профілактики
правопорушень і злочинності, наркоманії, СНІДу під час канікул та інше.
З метою підвищення
професійної компетентності сучасного класного керівника, надання методичної
допомоги в організації виховного процесу упродовж І семестру у
школі було організовано роботу шкільного
методичного об’єднання класних керівників
Проблема, над якою працює шкільне методичне об'єднання :
І засідання
Проблема: «Створення
сприятливо-стимулюючих умов для розвитку життєвих компетенцій школярів.»
Тема. Основні напрямки виховної роботи на
2018-2019 навчальний рік.
Мета. Проаналізувати роботу методичного об’єднання класних
керівників за 2017 – 2018 навчальний рік, ознайомити класних керівників з
основними напрямками виховної роботи на новий навчальний рік, розкрити роль
класного керівника у впровадженні комплексної виховної програми, його функції,
надати методичні рекомендації щодо планування роботи, проведення діагностування
школярів та опрацювання отриманих результатів; сприяти розвитку професійної
компетентності класних керівників.
ІІ
засідання
Проблема: «Створення сприятливо-стимулюючих умов для розвитку життєвих
компетенцій школярів.»
Тема.
Методологія та принципи роботи у вихованні успішного школяра.
Мета. Сприяти розумінню класними керівниками, що головна мета
нової школи – збудити, дати виявитися самостійним творчим силам дитини,
виховати людину з широким розумінням своїх громадських обов’язків, з незалежним
високорозвиненим розумом, таку людину, яка ніде, ні за яких обставин не загине
морально і фізично і проведе в життя свою незалежну думку; спонукати педагогів
до розуміння, що формування успішної особистості школяра відбувається через
спільну колективну творчу працю, яка передбачає творчі
стосунки вчитель – учень, учень – учень, учень –
батьки, учитель – батьки
На засідання МО
класних керівників розглядали новинки методичної літератури з питань виховання,
виробляли методичні рекомендації.
Враховуючи методичну та виховну теми, кожен класний керівник впроваджував
різні традиційні та нетрадиційні форми роботи з класними колективами і
вдосконалював свою майстерність.
Для класних керівників були проведені індивідуальні та групові
консультації.
Класними керівниками було проведено відкриті години
спілкування:
1кл-свято « Осінь золота» класний керівник Бузила Ю.М
2кл- свято « Будем козаками» класний керівник ткач
О.І
3 кл - свято
«Козацькому роду-нема переводу»
класний керівник Срібна Л.І.
3 кл- класна година «Світова
Книга прав дитини» класний керівник
Іщенко О.О.
Протягом І семестру
у школі проведені такі заходи:
З метою попередження та
профілактики негативних проявів в учнівському середовищі протягом семестру
класні керівники проводять батьківські збори , на яких розглядаються питання
щодо роз’яснення нормативних актів , які зобов’язують батьків нести
адміністративну та кримінальну відповідальність за ухилення від навчання та
виховання їх неповнолітніх дітей.
Профорієнтаційна робота у школі проводиться систематично . На базі школи відбуваються зустрічі учнів випускних класів з представниками вищих навчальних закладів, технікумів , Служби Надзвичайних Ситуацій
Класними керівниками протягом І семестру проводились виховні години за темами: «Я обираю професію», «Моя майбутня професія».
Велику допомогу класним керівникам надає психолог Іщенко І.І.. Анкетування учнів, індивідуальні бесіди з ними, виступи на класних батьківських зборах, консультації для батьків – все це сприяє визначенню учнів з майбутнім.
Правове виховання учнів школи реалізовувалося через проведення тижня правової освіти у жовтні та Всеукраїнського тижня права у грудні , конкурсу малюнків «Права очима дітей», батьківських зборів, лекцій для батьків, тематичних виховних годин:· «Права дитини» (1-4 класи)«Закон насторожі прав дитини» (5-6 класи), «Проти насилля в сім’ї» (7-8 класи), «Стосунки між однокласниками в учнівському колективі» (9-10 класи).
У листопаді до Дня пам'яті жертв голодомору в школі відбулась лінійка та тематичний захід присвячений жертвам Голодомору 1932-1933 років.
У грудні до Деня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. в школі відбулась лінійка та тематична виховна година "Гірчить Чорнобиль, крізь роки гірчить…"
Класні керівники здійснюють постійний контроль за відвідуванням занять учнів, за успішністю знань, проводять необхідні педагогічні консультації з батьками учнів, обстежують умови проживання дітей в сім’ї, вивчають характер та прояви особистості учнів, здійснюють всю виховну роботу з дітьми девіантної поведінки, зустрічаються з учнями та їх батьками за місцем мешкання, проводять роботу по залученню учнів в гуртки та секції за інтересами, залучають до роботи у класі та в школі.
Кропітку роботу з учнями з попередження правопорушень, пропусків занять без поважних причин, порушень дисципліни проводили класні керівники.
Питання роботи школи з профілактики дитячої бездоглядності та попередження злочинності серед неповнолітніх знаходяться постійно у полі зору адміністрації школи та класних керівників .Для попередження порушень поведінки учнів школи на перервах, станом на складений графік чергування по школі учнів та вчителів . Слід зазначити , що всі класи відповідально протягом І семестру ставилися до обов’язків чергування.
Профорієнтаційна робота у школі проводиться систематично . На базі школи відбуваються зустрічі учнів випускних класів з представниками вищих навчальних закладів, технікумів , Служби Надзвичайних Ситуацій
Класними керівниками протягом І семестру проводились виховні години за темами: «Я обираю професію», «Моя майбутня професія».
Велику допомогу класним керівникам надає психолог Іщенко І.І.. Анкетування учнів, індивідуальні бесіди з ними, виступи на класних батьківських зборах, консультації для батьків – все це сприяє визначенню учнів з майбутнім.
Правове виховання учнів школи реалізовувалося через проведення тижня правової освіти у жовтні та Всеукраїнського тижня права у грудні , конкурсу малюнків «Права очима дітей», батьківських зборів, лекцій для батьків, тематичних виховних годин:· «Права дитини» (1-4 класи)«Закон насторожі прав дитини» (5-6 класи), «Проти насилля в сім’ї» (7-8 класи), «Стосунки між однокласниками в учнівському колективі» (9-10 класи).
У листопаді до Дня пам'яті жертв голодомору в школі відбулась лінійка та тематичний захід присвячений жертвам Голодомору 1932-1933 років.
У грудні до Деня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. в школі відбулась лінійка та тематична виховна година "Гірчить Чорнобиль, крізь роки гірчить…"
Класні керівники здійснюють постійний контроль за відвідуванням занять учнів, за успішністю знань, проводять необхідні педагогічні консультації з батьками учнів, обстежують умови проживання дітей в сім’ї, вивчають характер та прояви особистості учнів, здійснюють всю виховну роботу з дітьми девіантної поведінки, зустрічаються з учнями та їх батьками за місцем мешкання, проводять роботу по залученню учнів в гуртки та секції за інтересами, залучають до роботи у класі та в школі.
Кропітку роботу з учнями з попередження правопорушень, пропусків занять без поважних причин, порушень дисципліни проводили класні керівники.
Питання роботи школи з профілактики дитячої бездоглядності та попередження злочинності серед неповнолітніх знаходяться постійно у полі зору адміністрації школи та класних керівників .Для попередження порушень поведінки учнів школи на перервах, станом на складений графік чергування по школі учнів та вчителів . Слід зазначити , що всі класи відповідально протягом І семестру ставилися до обов’язків чергування.
Ткач О.І.
заступник директора з виховної роботи
Немає коментарів:
Дописати коментар