Система виховної роботи
закладу заснована на ідеї педагогіки життєтворчості, сприяє становленню і
розвитку особистості школяра, створенню ситуації успіху та самореалізації
дитини. У закладі створено громадсько-освітній простір виховання дітей:
виховання в атмосфері добра і творчості, взаємодопомоги і взаємоповаги, що дає
суспільству модель ціннісних відносин. Основою виховного процесу у закладі
є дитина як найвища цінність.
Виховна система закладу
- це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання. Уся виховна діяльність у навчальному закладі спрямована за принципами:
§ системності;
§ національної спрямованості;
§ гуманізації та
демократизації;
§ творчої діяльності;
§ самостійності і
самореалізації;
§ врахованності інтересів, запитів різних категорій учнів.
Виховання школярів реалізуються в процесі організації:
§ освітньої
діяльності;
§ позаурочної та позакласної
діяльності;
§ роботи органів
учнівського самоврядування;
§ взаємодії з батьками.
Виховна робота в
Роксоланівському ЗЗСО І-ІІІ ступенів
протягом 2020-2021 навчального року була спрямована на виконання завдань,
поставлених Конвенцію про права дитини, Законом України «Про охорону
дитинства», Законом України «Про освіту», « Про загальну середню освіту»,Закон
України «Про запобігання та протидію домашньому насильству», Програму « Основні
орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних
закладів України», Концепцію Нової української школи, Концепцію громадянського виховання, Національну доктрину
розвитку освіти, Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді,
та інші нормативно – правові
акти, документи Міністерства освіти і науки України, обласного
управління освіти, методичні
рекомендації з деяких питань організації в закладах освіти виховної
роботи.
Виховна діяльність здійснювалась у
відповідності до наступних ключових напрямів:
•
військово-патріотичне виховання;
•
громадсько-правове виховання;
•
екологічне виховання;
•
художньо-естетичне виховання;
•
родинно-сімейне виховання;
•
моральне виховання;
•
профорієнтаційне виховання;
•
превентивне виховання
•
формування здорового способу життя;
•
розвиток творчих здібностей.
Та відповідно до основних орієнтирів
виховання:
•
ціннісне ставлення до себе;
•
ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей;
•
ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
•
ціннісне ставлення до праці;
•
ціннісне ставлення до природи;
•
ціннісне ставлення до культури і мистецтва.
Основною метою у вихованні
учнів у 2020-2021 навчальному році є продовження формування громадянина,
патріота, інтелектуально розвиненої, духовно і морально зрілої особистості,
вміння вирішувати особисті проблеми, творити себе і оточуючий світ.
Серед основних завдань є
національно-патріотичне виховання на
засадах загальнолюдських, полікультурних, громадянських цінностей, забезпечення
фізичного, морально-духовного, культурного розвитку дитини, формування
соціально зрілої творчої особистості, громадянина України , підготовка учнів до
свідомого вибору сфери життєдіяльності та підвищення відповідальності сім'ї за
освіту і виховання дітей.
Виховна робота була направлена на створення сприятливих умов
для всебічного розвитку дітей на кожному з вікових етапів, їх адаптації в
соціумі, формування демократичного світогляду, ціннісних орієнтирів, засвоєння
морально - етичних норм, сприйняття власної індивідуальності, впевненості в
собі, на усвідомленому виборі здорового способу життя, на осмислення
самовизначення у виборі професії, на пропаганду духовних надбань українського
народу, на виховання любові до рідної землі, мови, на формування правової
культури, негативного ставлення до протиправних діянь, розвиток учнівського
самоврядування, співпрацю з батьками та
громадськими організаціями.
У
закладі освіти створені усі
сприятливі умови для поліпшення рівня виховного процесу, педагогічний колектив
плідно працює над виховною проблемою «Створення
умов для самореалізації та саморозвитку кожної дитини як майбутнього свідомого
громадянина незалежної України». Для реалізації виховної проблеми було розроблено план виховної роботи, який охоплює всі напрямки виховання, включає в себе календарні, традиційні шкільні свята, різноманітні заходи, роботу органів
учнівського самоврядування , роботу
гуртків . З метою організації змістовного
дозвілля, впровадження ефективних методик позаурочної роботи з учнями у
2020-2021 н. р. було організовано роботу
5 гуртків різних напрямків : вокальний ансамбль «Стумочок» - кер. ЯковенкоЛ.Я., « Юний захисник
Вітчизни» - кер. Лещенко П.П., « Юний рятівник» - кер. Венгловська М.Є., «
Народні ремесла України» - кер. Тимохіна Л.О., « Хортинг» - кер. Фіряєв О.В. У гуртках на базі закладу освіти залучено
89 учнів, що складає 56,6% від
загальної кількості учнів закладу освіти. У порівнянні з минулим 2019-2020 н. р.
кількість учнів у гуртках збільшилась на
9%.
Вихованці брали активну участь у міжшкільних,
обласних,всеукраїнських та міжнародних конкурсах та турнірах, де посідали
призові місця. Переможцями міжшкільного
рівня у еколого-натуралістичній виставці « Щедрість рідної землі» стали: Дубина
Аліна (7 клас), колектив учнів 9 класу, Бурлака Катерина (7 клас), Нікітін
Владислав(5клас), Боднар Максим (2клас),Сирота Катерина (4клас), колектив учнів
6 класу.
У природоохоронній акції « Ялинка» переможцями міжшкільного рівня стали Когут
Віолета (6клас) - 2 місце у обласному етапі , Ващишина Поліна (4клас) ,
Боднар Максим (2клас), Дубина Аліна (7клас), Бурлака Катерина (7клас). У
міжнародному турнірі з Бразильського Джио - Джитсу ИNC переможцями стали - Александрюк
Артем (2клас) - 3 місце , Юзва Максим (2клас) - 2 місце та Головчинська
Катерина (9клас) – 2місце , 1 місце на чемпіонаті України з греплінгу посіла
Головчинська Катерина (9клас), у міжнародному турнірі з Бразильського Джио -
Джитсу ИNC у м. Харків Юзва Максим (2
клас) посів 1 місце, а Головчинська Катерина (9клас)- 2 місце. У закладі освіти традиційно проводилися такі заходи - Свято
Першого дзвоника; День вчителя; Свято Осені; День українського козацтва;
Новорічні свята; День Захисника Вітчизни; 8 березня; День вишиванки, Свято
Останнього дзвоника та інші. Протягом
навчального року проведено цикл Уроків мужності для учнів 5-11 класів;
загальношкільні акції «Запали свічку пам’яті», « Посади дерево»; « Парад квітів
біля закладу освіти»; « Пам’ятники, могили, обеліски»; , святкування Дня
Соборності України , уроки-реквієм до Дня пам’яті героїв Крут та Небесної сотні
та інші, на яких класні керівники виховували національну самосвідомість, патріотизм, формували фізичну та екологічну культуру, здоровий спосіб життя, та створювали
умови для розвитку творчої особистості. Протягом року проводилися тематичні
класні години на тему ВІЛ, СНІД, шкідливі звички. Систематично проводилися
конкурси, тематичні виставки плакатів, малюнків.
Виховні заходи за 2020-2021 начальний рік
№П/П. | Назва заходу | Класи, задіяні в заході | Посилання на блог Роксоланівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів |
1 | День Знань | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/1911206145519038977 |
2 | Олімпійський тиждень | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/3006898438737734997 |
3 | Парад спортсменів | 2,4,5,9, 10 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/9208060823267312419 |
4 | Міжнародний день миру | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/7118292759425781570 |
5 | «Бабин Яр. Трагедія народу в наших серцях» | 7-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/4677035722021307579 |
6 | Всесвітній день прибирання | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/7556325683306285219 |
7 | Місячник безпеки учасників дорожнього руху «Увага!Діти на дорозі» | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/624298864496459291 |
8 | День людей похилого віку | 5-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/2136613968384205577 |
9 | Натуралістична виставка «Щедрість рідної землі» | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/5911257338488831262 |
10 | Свято «Низький уклін Вам,вчителі мої! » | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/492976643795525467 |
11 | Виставка квітів | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/492976643795525467 |
12 | День учнівського самоврядування | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/492976643795525467 |
13 | Виставка домашніх тварин «Друг у твоїй оселі» | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/8823255455835060169 |
14 | Урок доброти «Щаслива лапа» | 1-5 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/8823255455835060169 |
15 | День ООН (круглий стіл) | 5-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/6766641102474134664 |
16 | Міжнародний день Чорного моря | 5-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/1600419661182003585 |
17 | Усний журнал « Ну що б, здавалося, слова» | 5-9 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/7667672946765739772 |
18 | Всеукраїнський диктант Національної єдності присвячений Дню української мови та писемності | 8-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/7667672946765739772 |
19 | Всесвітній день доброти | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/3748206264534406938 |
20 | Урок мужності і милосердя «Вільні творять майбутнє» до Дня Гідності і Свободи | 5-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/7213794312296918963 |
21 | Всесвітній день дитини | 5-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/7855563545929855472 |
22 | Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства» | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/5468232595892135628 https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/7978869553439360425 |
23 | Усний журнал «Пам’ять голоду, пам’ять серця» | 5-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/218457090873741909 https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/8935643811683115015 |
24 | Акція «Запали свічку» | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/218457090873741909 |
25 | «Козацькі забави» | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/2637338784800309401 |
26 | Уроки мужності "З Україною в серці" | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/8471914530968817082 |
27 | Природоохоронна акція «Ялинка» | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/5579653946949532281 |
28 | День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС | 5-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/189495264208458255 |
29 | Свято «А хто, хто Миколая любить?» | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/3764489214173768581 |
30 | Конкурсно-розважальна програма «Новорічну казку в гості кличмо!» | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/5006797155109781164 |
31 | Інтелектуальна гра «Всім серцем любіть Україну свою» | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/368856447284801403 |
32 | Усний журнал «Голокост – трагедія всесвіту» до Міжнародного дня пам'яті жертв Голокосту | 6-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/5198142065513329787 |
33 | Патріотична композиція «У думках знову тліє бій під Крутами!» | 8-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/2945727930823526717 |
34 | Вікторина «Інтернет- користь чи прихована небезпека?» | 8-9 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/5113592073556261258 |
35 | Гра-подорож «Безпечна подорож до країни Інтернет» | 5-6 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/5113592073556261258 |
36 | Усний журнал «Ціна чужої пам’яті» пам’яті загиблих воїнів-афганців | 8-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/7684436664921208429 |
37 | «Безпечний Інтернет та соціальні мережі» | 6-8 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/6163830462256547986 |
38 | Всеукраїнська акція #STOP_SEXтинг. | 7 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/6163830462256547986 |
39 | Місячник протипожежної безпеки | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/2745033067061522641 |
40 | Флешмоб «Єдиний Тризуб» | 6-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/231208812454737564 |
41 | Профілактична програма «Школа і поліція» | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/3126850793034272863 |
42 | Загальношкільна акція «Ангели пам’яті» до Дня Пам’яті Героїв Небесної Сотні | 1-8 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/6516168075093667655 |
43 | Засідання круглого столу «Ангели не помирають» до Дня Пам’яті Героїв Небесної Сотні | 9-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/6516168075093667655 |
44 | Урок пам’яті «Ми пишаємось тобою» присвячений 160-річчю від дня народження Якова Жарка | 8 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/8079010023726665915 |
45 | акція «Довго щирими словами до людей промовлятиму я…»до відзначення 150-річчя від Дня народження Л.Українки | 5-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/6567382852642739150 |
46 | Місячник пожежної безпеки | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/8227845059652444599 |
47 | «Стань зіркою!»до відзначення міжнародного жіночого дня | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/3062446087203434634 |
48 | Шевченківський тиждень | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/4013952655140843772 |
49 | Відзначення 100-річчя від дня народження О.Береста | 6 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/3262922923701818295 |
50 | Відзначення Дня українського добровольця | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/281877702392030186 |
51 | Всеукраїнська акція «Годівничка» | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/1141809526857970792 |
52 | Всеукраїнська акція "День зустрічі птахів" | 1-4 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/5540073444442545003 |
53 | Всеукраїнська акція «За чисте довкілля» | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/1147450567139452314 |
54 | Всеукраїнська акція «Посади дерево» | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/1147450567139452314 |
55 | Всеукраїнська акція "Пам’ятник. Могила. Обеліск" | 5-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/5946904373218633166 |
56 | День Визволення с.Роксолани у роки ІІ Світової війни | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/6661220070436293292 |
57 | Відзначення Міжнародного дня пам’яток та визначних місць | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/6200249201594490491 |
58 | Усний журнал «безпека» | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/5230553202219357874 |
59 | Екологічний проєкт «Земля – наш дім»» | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/7746208061841177317 |
60 | Еко-акція «Зелене будівництво України» | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/7746208061841177317 |
61 | Усний журнал «Дзвони Чорнобиля» | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/2621011724571918406 |
62 | Акція пам’яті «Журавлик надії» | 5-8 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/2621011724571918406 |
63 | Круглий стіл «Безпека-це життя» до Всесвітнього дня охорони праці | 5-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/8421091355774242083 |
64 | Виставка «Воскресни, писанко!» | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/8203272611663760450 |
65 | Літературно- музична композиція «Пам’ять про них збережуть обеліски» до Дня пам’яті та примирення | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/6098442667762938262 |
66 | Вікторина «Галопом по Європі» | 6-8 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/2178050219863076410 |
67 | Тиждень безпеки дорожнього руху | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/5997802287104648755 https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/1179030982487019694 |
68 | Година здоров’я «Стань помітним на дорозі» | 8-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/4625159779676919027 |
69 | Загальношкільна акція «Одягни вишиванку!» | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/4172064320142155364 |
70 | Свято останнього дзвоника | 1-11 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/4482834932958875591 |
71 | Конкурсно-розважальна програма «Ми-майбутнє твоє,Україно!» | 1-8 | https://draft.blogger.com/blog/post/edit/3836000665590117772/4066872988236213727 |
Треба визначити, що найбільш активними
протягом навчального року були учні 9 класу( класний керівник Іщенко І.І.)та учні
4 класу (класний керівник Ткач О.І.) Формування
ініціативної, здатної приймати свідомі рішення особистості неможливе без
широкого залучення учнів до управління шкільними справами через участь в
органах учнівського самоврядування. Учнівське
самоврядування є універсальною формою
організаторської діяльності, яку можна вважати способом організації життя
шкільного колективу та чинником творчої самореалізації особистості. Модель учнівського самоврядування нашого закладу має
цілеспрямовану, конкретну, систематичну, організовану і прогнозовану за
наслідками діяльність. Робота самоврядування налагоджена таким чином, що кожен
учень має доручення (постійні, тимчасові). У закладі освіти працює комітет
«Темп», створено центри, що координують роботу на рівні учнівського самоврядування.
Робота учнівського комітету свідчить про
небайдужість до проблем закладу, готовність зробити посильний внесок до
вирішення суспільно значущих справ. Його члени є активними учасниками всіх заходів
у закладі. На початку року був складений план роботи учкому та плани роботи центрів, велися протоколи
засідань , звіти центрів, рейди з перевірки стану підручників, санітарного
стану приміщень, чергування в кабінетах та інше. Діяльність учнівського самоврядування в
навчальному році була спрямована на активізацію, вдосконалення та оптимізацію
учнівського самоврядування в закладі, підвищення авторитету лідерства,
формування активної громадянської та патріотичної позиції учнів, виховання
самостійності у вирішенні питань, що пов’язані з внутрішньою шкільною
діяльністю. Основним завданням у закладі освіти залишається
сприяння підвищення ефективності роботи щодо профілактики злочинності та правопорушень серед учнівської молоді; профілактиці булінгу в
освітньому середовищі; удосконалення форм соціальної підтримки
дітей; сприяння ранньому виявленню кризових сімей і забезпечення захисту прав
дітей, які в них виховуються. Питання профілактики правопорушень серед учнів
розглядалося систематично на Раді профілактики, на нараді при директорові,
педагогічній раді. З метою виявлення рівня обізнаності учнів з питань ставлення
учнів до проблем насильства в суспільстві та в освітньому середовищі, виявлення
фактів жорстокого поводження з дітьми, вивчення проблеми підліткового
насильства проведено анкетування, соціальні опитування серед учнів. За
результатами анкетування психолог закладу освіти провела години
спілкування «Скажемо «Ні!» жорстокості і насильству», заняття з
елементами тренінгу «Конфлікти: причини виникнення та шляхи розв’язання»,
виставка дитячих малюнків «Світ без насильства». Всіх учасників освітнього
процесу ознайомлено з нормативно-правовою базою щодо недопущення
насильства. Протягом року робота з профілактики усіх видів дитячого
травматизму знайшла своє відображення у проведенні таких виховних заходів, як
проведення тижня «Увага! Діти на дорозі!», тижня здорового способу життя
«Молодь за здоров’я», день цивільного захисту з відпрацюванням шляхів
евакуації на випадок надзвичайної ситуації. Систематично проводились тематичні
виховні години та бесіди з профілактики дитячого дорожньо-транспортного
травматизму, пожежної безпеки та інших видів дитячого травматизму. Неодноразово
в цьому навчальному році працівниками правоохоронних органів проводились лекції
на правову тематику, булінгу, проводили просвітницьку роботу з правил
користування соцмережами з учнями 1-4 класів та учнями 7-11 класів,
неодноразові індивідуальні бесіди. Для попередження порушень поведінки учнів у
закладі освіти на перервах складений графік чергування по школі учнів та
вчителів. Слід зазначити, що всі класи відповідально ставилися до обов’язків
чергування. Постійно в центрі уваги педагогічного колективу - правове виховання
учнів, спрямоване на вироблення навичок правової культури та попередження
правопорушень серед учнів. Разом з тим залишаються деякі актуальні питання, над
якими необхідно працювати в наступному навчальному році. Потребують вирішення в
новому навчальному році проблеми індивідуальної роботи з дітьми з « групи
ризику» та учнями, що мають шкідливі звички, проявляють агресію й конфліктність.
Тобто в новому навчальному році слід більше уваги приділити індивідуальній
роботі зі школярами. Індивідуального підходу потребують і обдаровані діти не
тільки на уроках, а й у позакласний час, в організації відпочинку та дозвілля.
Потребує продовження системна робота кожного класного керівника з вивчення
класного колективу і кожної особистості окремо.
Протягом
навчального року класні керівники здійснювали постійний контроль за відвідуванням
занять учнів, за успішністю знань, проводили необхідні педагогічні консультації
з батьками учнів, обстежували умови проживання дітей в сім’ї, вивчаючи характер
та прояви особистості учнів, здійснювали всю виховну роботу з дітьми девіантної
поведінки, зустрічалися з учнями та їх батьками за місцем проживання, проводили
роботу по залученню учнів в гуртки та секції , залучали учнів до роботи у класі
та в закладі освіти.
У 2020-2021 навчального року
працювала шкільна методична комісія класних керівників( керівник Тимохіна
Л.О.) над проблемою « Морально – духовний розвиток та соціалізація
особистості через впровадження форм і методів інноваційних
технологій у виховну діяльність класного керівника в умовах Нової української
школи», де були розглянуті такі питання:
1.Визначення основних напрямків
методичної роботи на навчальний рік.
2.Особливості виховної діяльності класних керівників.
3. Національно – патріотичне виховання
школярів
4.Ігрові технології як засіб активізації навчальної діяльності
учнів в умовах дистанційного навчання.
5.Профілактика травматизму, протидії
поширенню наркоманії, злочинності , тютюнопалінню.
6.Використання технології тайм менеджменту
для активізації пізнавальної діяльності учнів.
7. Диференціація та
індивідуалізація виховання – необхідна
умова розкриття творчої індивідуальності особистості.
8.Формування активної життєвої позиції учнів в умовах НУШ.
На засіданнях
методичної комісії класних керівників головна увага приділялася проблемі
вдосконалення виховного процесу, піднесення якості та ефективності роботи
учнівського самоврядування, забезпечення
злагодженості дій закладу освіти і сім’ї у вихованні учнів, профілактики
дитячої безпритульності та бездоглядності, забезпечення умов щодо збереження
здоров'я учнів та запобігання всім видам дитячого травматизму. Робота класних
керівників спрямована на розвиток самостійності учнів, зміцненню дружніх
відносин в колективах, розкриттю різних індивідуальних здібностей учнів. У
роботі класних керівників склалася певна, досить дієва та результативна система
в організації виховного процесу. Заплановані заходи спрямовані на реалізацію
особистості вихованців в різних сферах творчої діяльності. Через години
спілкування, виховні години, бесіди
проходило основне спілкування
вчителя та учнів. Класні години проводилися систематично, згідно планів роботи
класних керівників. Основним помічником класного керівника є учнівський актив.
Кожен класний керівник – тонкий психолог, ініціативний, творчо підходив до кожної
справи та критично оцінював свої досягнення. Грамотно планували роботу з учнями
класні керівники Цубенко В.Д, Іщенко І.І., Тимохіна Л.О., різноманітні та
цікаві форми роботи практикували Ткач О.І., Гарнаженко С.С.; багато працювали з
батьками учителі початкової школи, зокрема Іщенко О.О., Срібна Л.І.; цікаві
форми індивідуальної роботи застосовували Венгловська М.Є, Бузіло Ю.М.,
Кривченко А.М. Високий рівень підготовки виховних годин демонструвала Цубенко
В.Д. та Іщенко І.І. З метою обміну досвідом роботи класними керівниками були проведені відкриті виховні заходи.
На жаль, у цьому році було проведено ряд заходів у новому форматі –
дистанційно, у зв’язку з епідеміологічною ситуацією в країні. В умовах
карантину класні керівники та вчителі продовжували свою роботу он-лайн, і у
режимі конферанс - зв’язку та за допомогою інших платформ групового
зв’язку. Підсумовуючи виховну роботу в
закладі освіти, потрібно відзначити, що робота проводилась на належному рівні,
використовували елементи сучасних технологій виховання учнів, що всі вихованці школи
були задіяні в різноманітних виховних
заходах.
Пріоритетними завдання виховної роботи
на 2021-2022 навчальний рік є:
– створення і підтримка
безпечного і здорового освітнього середовища;
– виховання учнів у
дусі відданості Батьківщини та українському народу через відродження
національних і загальнолюдських духовних та моральних цінностей;
– формування в учнів
активної громадянської позиції та високих морально-психологічних якостей,
зокрема доброчинності, мужності, стійкості та рішучості;
– виховання
високих моральних якостей, культури і трудової моралі;
– збереження
повноцінного фізичного розвитку дітей і молоді;
– запобігання та
протидія булінгу в учнівському середовищі, злочинності, попередження
інформації, яка містить в собі елементи асоціальної поведінки, жорстокості,
насильства, порнографії, пропаганди наркотичних речовин;
– класним керівникам творчо
підходити до планування своєї роботи, обговорювати теоретичні питання стосовно
проблем сучасного виховання на засіданнях;
– продовжувати здійснювати
індивідуальний підхід до учнів, відповідально ставитися до вивчення умов життя
учнів, урізноманітнювати види роботи з батьками, залучати батьків до
позакласної роботи школи.
– сприяння становленню й
розвитку органів учнівського самоврядування, забезпечення єдиного принципового
підходу до виховання й соціалізації учнів;
– координація зусиль класних
керівників й батьківської громадськості на організацію спільної роботи з
виховання учнів.
- формування і розвиток високоінтелектуальної, свідомої особистості з
громадянською позицією, готової до конкурентного обрання свого місця в житті.
Заступник директора з ВР Т. Ткач
Немає коментарів:
Дописати коментар